Friday 1 April 2011

Gglit

Bukan main susah aku nak cari idea untuk nama aku sendiri. last-last aku letak gglit je. mungkin singkatan untuk gigi. untuk buat blog ni, aku dah buat emel khas iaitu gigilitter at gmail.sebenarnya aku saja-saja je letak gigilitter sebab aku punya gigi agak berterabur. 


Eh, korang jangan nak bahan sangat. Nak gelak pun sikit-sikit sudahlah. Gigi berterabur ni lah daya penarik. Cuba tengok gigi model cantik dan tersusun. Bosan gila. Bila gigi tak sama, maka ianya nampak adventure, ada nilai yg tak sama dengan orang lain! Unik, bukan!


Aku syak, itulah sebabnya beliau suka kat aku. Sebab gigi? Biar betik!
Nantilah aku cerita. Nak buat kerja. 


8Bubye!

4 comments:

marina anakcikbob said...

oo..baru buat blog ek.. sama la aku dulu pong pening nak buh nama apa. tapi xterpikir pulak pasal gigi walaupon gigi aku pong terabur sakan.. ahah..

welcome to this 'hipokrit' world..

gglit said...

hihihi..welkam-welkam

± said...

hai gglit

happy blogging!

gglit said...

hai dark.

thanks~